Re: komputer do pogrywania w nowsze gry - radeon 3850?

Autor: tg <a_at_a.a>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 11:56:50 MET

> Troche przyoszczedziles na procesorze i dysku. Nie wiem czym sie sugerujesz i
> jakie sa zalozenia, podales tylko ze to "dla znajomego" ale my tego
> "znajomego" chyba nie znamy i zupelnie nie wiemy do jakich zastosowan ten komp
> ma byc...

'do pogrywania w nowsze gry'
dysk tylko na system i instalki gier, reszte trzyma na przenosnym
procesor mam nadzieje pojdzie stabilnie na jakies 2,6 - 2,7
bez wiekszych problemow

mala zmiana jak sie okazuje najprawdopodobniej wsadze tam
XFX GeForce 8800GT 600M 256MB GDDR3 bo mi wszystkie 3850 wykupili :P