Re: komputer do pogrywania w nowsze gry - radeon 3850?

Autor: tg <a_at_a.a>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 16:03:55 MET

zeby nie smiecic dopisze tutaj, co z tej strony byscie
polecili do chlodzenia e2140 podkreconego na 3,2 mhz?

http://tiny.pl/j5cg

z gory mowie ze ~1400 rpm to max tego co moge zniesc

obecnie mam scythe samurai master, ale nie powiem zeby
bylo to jakies ekstra chlodzenie - w stresie po 12h mam
40 stopni w budzie a 60 na procku niby fajnie ale wolalbym
miec cos o mniejszych gabarytach bo odpiecie i zapiecie
tego graniczy z cudem mimo olbrzymiej obudowy a bez
wyjecia go ze srodka ciezko cokolwiek zrobic (wymiana ramu,
wyciagniecie zasilacza itp)

moze byc jakas wieza bez wentyla, mam jeszcze kilka cichych
wentylatorow 120mm