Re: Notebook. 3 modele pomóżcie wybrać

Autor: tg <a_at_a.a>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 23:57:53 MET

> Sony Vaio FZ21M T7250
> Asus A7Sv T5250
> HP dv9680 T5250
>
> Doradźcie Grupowicze, który wybrać.
> Zabawka ma służyć do tego wszystkiego, co komputer domowy ale w wersji
> mobilnej. Gry, filmy, internet, MS Office, archiwizacja filmów z taśmy na DVD.

zakladajac cene ok 5000 zdecydowanie vaio, jedynym minusem jaki tu
moze wystapic jest serwis w polsce, a raczej jego brak (przynajmniej do
niedawna, jak mam nieaktualnie informacje to niech mnie ktos poprawi)

blue-ray, szybszy procesor, jezeli koniecznie laptop - czyli powinien
byc mobilny, w tym wypadku mniejsza matryca to plus, wifi Draft n,
imho nie ma sie co zastanawiac jezeli chodzi o wybor miedzy tymi
modelami