blue screen ciągle ten sam

Autor: gruby <gruby_1985_at_o2.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 20:51:07 MET

Witam
Miałem 2x512 mb pamięci corsair i wszystko hulało do tej pory gites
dokupiłem jescze 2x1gb dokładnie takich samych pamięci i zaczęły się blue
screeny
Pamięć napewno jest ok bo przeprowadziłem test do końca memtestem i zero
błędów.
Czy win xp może nie radzić sobie z 3gb pamięci? aha w blue screenie zawsze
wyskakuje błąd związany nv4.dll, czyli rozumiem że coś z z grafiki
Aha po zamontowaniu pamięci musiałem aktualizować windows (mam legalny
system)
co może być??
jak sobei z tym poradzić?
pozdrawiam