błagam, wspomóżcie- wybór HDD 500GB SATA

Autor: rosak <w_at_w.w>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 20:43:26 MET

Witam,
piszę tutaj z braku czasu, potrzebuję jak najszybciej kupić dysk, niestety
nie mogę nigdzie znaleźć w miarę aktualnego testu dysków, ani serwisu który
wyszukuje sprzęt wg podanych kryteriów, a wyglądają następująco:
- pojemność 500GB
- interfejs SATA II
- zapis prostopadły
Największy nacisk kładę na niezawodność i okres gwarancji, następnie
temperatura i głośność.
Jak na razie mam na oku jeden model: SEAGATE ST3500630AS, ale bazuję na
tylko jednym skromnym teście a opinie użytkowników trochę mnie
odstraszają...
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Pozdrawiam

--