proszę o rad

Autor: alex <akamieniarz_at_po.fm>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 20:19:52 MET

Przeglądałem grupy dyskusyjne dotyczące monitorów, czytałem różne testy i
nie wiem co wybrać
Interesuje mnie jakaś 19LCD, która będzie mi służyć do-- gier, filmów,
internetu, zdjęć---

tak jak na razie to myśle o
SAMSUNG 940 FN
EIZO 1931 -----
jak na razie jestem za samsungiem to wszystko przez cenę bo jak chodziłem po
sklepach to nie widzialem między nimi takiej różnicy by płacić o 600 zł
więcej
a może polecicie jakiś LG choć nie wiem dlaczego robią oni tylko na TN-kach
choć jak ogladałem na takiej TN-ce model 1982 to też nie widziałem za
wielkiej różnicy między nim a wyżej wymienionymi.

A jeśli nie te monitory to jakie polecacie tak do 1300 zł. A może jakaś
panorama choć boje się że rozdzielcości z panoramy mi karta (7800gt) na
grach nie pociągnie.
Samsungiem się trochę bawiłem i dlatego najbardziej jestem na niego
zdecydowany ale może jednak cos do tej ceny będzie lepsze według was czekam
na komentarze i z góry dziękuję