Re: Jaka karta WiFi i jaki punkt dostępu?

Autor: Iluminat <iluminat_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 19:19:05 MET

Dnia Sun, 18 Nov 2007 17:48:38 +0100, MC napisał(a):

> Jeśli nie musisz, to nie zamieniaj połączenia kablowego radiowym. Chyba, że
> szukasz kłopotów.

Nie szukam kłopotów, ale uproszczenia... Ciągnięcie kabla przez te kilka
metrów byłoby dość skomplikowane. WiFi to pudełko, karta i już (no plus te
zabezpieczenia itd...).

Ale tak teraz się przyglądam mieszkaniu i myślę i zastanawiam się... i w
sumie mógłbym pociągnąć jakieś 15-20m kabla dachem (jakoś nie myślałem tymi
kategoriami wczoraj wieczorem :) )... i wpiąć się z drugiej strony budynku.
Kabel poszedłby wtedy w kuchni pod szafkami co nie byłoby specjalnie
skomplikowane i żeby go ukryć do zerwania bym miał ledwo jeden metr listwy
przypodłogowej. :)
Tak czy inaczej dyskusja mi pomogła bo zmusiła mnie do większej
elastyczności... kablowej. :)

--
Pozdrawiam,
Iluminat