Re: nadajnik Wi-fi na dachu domu

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 17:49:14 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> wrote:

> No to po kolei:
[...]
> Dr. Carl F. Blackman is a Research Scientist in the Environmental
> Carcinogenesis Division of the US Environmental Protection Agency. He

Brak niezależności (wspominałem o grantach?). Szkoda, że nie z
Greenpeace.

> 2. Drugi nieuk:

> Martin Blank, Ph.D.

> at both the cellular and molecular levels. Our studies with cells have
> shown that 60Hz EM fields induce stress genes and stress response

Zajmuje się innym tematem.

> 3. Trzeci nieuk:

> Michael Kundi
>
> He was born 1950 in Vienna. Studied Psychology, Medicine and Mathematics
> at the University of Vienna and got his PhD at the University of Vienna
> in 1979 and obtained his habilitation in Epidemiology and Occupational
> Health from the Medical University of Vienna in 1989. He is since 2004

Nie z branży.

> Starczy czy mam dalej cytowa??

Zacytuj mi jedną wiarygodną publikację statystyczną, bo takich zagadnień
po prostu nie da się badać inaczej.
Wiarygodną, czyli uwzględniającą azbestowe dachy, zmiany w sposobie
odżywiania i opartą na próbce większej niż 15 osób i trwającej dłużej
niż 5 lat. Nie pokazuj mi badań, w których zamiast 'antena' można
wstawić 'klocki lego', bo pojawiły się w tym samym czasie.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/