Re: goodram

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 23:34:03 MET

nemo napisał(a):

> Witam
> od prawie zawsze skladamy w firmie kompy na pamieciach goodram, od jakiegos
> czasu jakość im sie ze tak powiem zjebala, znaczy sie jak przychodzi 4
> moduly to jeden jest padniety lub czasem dwa :/
> przerzucilismy sie na kingstony...
> Trzy pytanka:
> 1. co sie porobilo z goodramem, sprzedali komus fabryczke czy co?!

Nie. Może po prostu wadliwa seria. To się zdarzało i zdarzać będzie
niezależnie od producenta. No, może w przypadku pamięci typu Major usterka
jest mało prawdopodobna, niemniej możliwa

> 2. czy kingston to dobry zaminnik, pamietam czasy, tak ze 3 lata temu ze byl
> to niedoscigniony (cenowo) ideal ;) i marzenie pecetowca ;). Teraz dziwnie
> potanial, jak z jakoscia? co propunjecie w zamian lepszego, jakie moduly to
> teraz ful wypas

Corsair. Oferują obecnie pamięci w znakomitych cenach, na pewno niższych
niż Kingston. Sprzedałem w ostatnich dwóch tygodniach ponad 60 sztuk i z
żadną nie ma do tej pory problemu

> 3. czy podobnie jak z ddr2 goodram spadl z jakoscia sodimm'ow ddr2? pytam bo
> chce lapka rozbudowac i nie wiem w co sie wepchnac, czy goodramy, kingstony,
> patriot (ki czort)

Nie ma reguł. Problemy mogą dotyczyć właściwie każdej firmy, choć ja nie
miałem specjalnych problemów z Goodramami w laptopach. No, jakieś tam
pojedyncze sztuki w ciągu roku

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098