Re: goodram

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 00:06:27 MET

Użytkownik "nemo" <nbySPAAMM@o2.kropka.pl> napisał w wiadomości
news:fhnlcs$fpt$1@news.enterpol.pl...
> Witam
> od prawie zawsze skladamy w firmie kompy na pamieciach goodram, od
> jakiegos czasu jakość im sie ze tak powiem zjebala, znaczy sie jak
> przychodzi 4 moduly to jeden jest padniety lub czasem dwa :/
> przerzucilismy sie na kingstony...

Może zmieniły się płyty główne na niekompatybilne z GOODramami?
Nie lubię GOOD w nazwie tak jak BEZPIECZNEJ kasy oszczędności,
ale nie miałem dotad problemów. fakt, nie przerzucam dziesiątek pamięci ,
ale w ciągu tego roku z 10 modułów i wszystko OK a zawsze "męczę"
pamięci tak ze 12 godzin.
Myślę że albo niekompatybilność, albo "czarna seria" albo zjawisko
statystycznie prawidłowe.
Znacie to: jakie jest prawdopodobieństwo, że staruszka siedząca w oknie
zobaczy 50 przechodzących
mężczyzn i ani jednej kobiety? A tu idzie orkiestra wojskowa....

Feromon