Re: Roznica w wydajności Celeron D a P4 ? S478

Autor: Psychotrop vel Grzesiek \ <psychotrop_sp_at_op.pl>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 20:50:17 MET

thorin_1979 pisze:
> Pozwolę sobie przyłączyć się do dyskusji. Porównałem wykresy
> ( http://tinyurl.com/333fs5 ) dwóch procesorów: Celerona 2,4GHz i
> Pentium IV 2,4GHz. Skąd ta różnica prędkości w grach ?

google twoim przyjacielem to raz.

a dwa to poza marketingiem, celek to wersja budżetowa P4, z okrojonym
cache - w aplikacjach biurowych nie ma różnicy, ale już przy
obliczeniach np w grafice i grafice 3D pamięć podręczna odgrywa
decydującą rolę (zakładając że oba procki mają taki sam/podobny rdzeń i
działają na podobnych częstotliwościach i obsługują te same instrukcje).

http://www.tomshardware.pl/cpu/20020903/

to było tak w skrócie :)

--
Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki