Szukam wyszukiwarki laptopów po zadanych kryteriach

Autor: XnIcRaM <xnicram_at_op.pl>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 20:43:09 MET

Szukam wyszukiwarki laptopów w której była by mozliwość podania co ma laptop
posiadać, klikam szukaj i pokazuje laptopy spełniające moje kryteria, niby jest
pełno czegoś takiego jednak nie po takich kryteriach jak ja chcę, a chciałbym np
wyszukać laptopy posiadające: Wi-Fi, bluetooth, kamerę, czytnik kart SD itp,
porty fire-wire oraz usb i tym podobne bajery... czy widział gdzieś ktoś tak
szczegółową wyszukiwarkę?