Czy konieczny jest oryginalny kabel sygnałowy monitora?

Autor: KMAJSZEK <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 19:39:43 MET

Witam, brakuje mi oryginalnego kabla sygnałowego do monitora HP spróbowałem
połączyć takim od innego monitora (LCD) jednak wszystkie kolory na HP mają
zabarwienie czerwone. Wcześniej podobno ten problem nie występował, jednak
kabel którym był połączony z komputerem zaginął. Proszę mi powiedzieć czy to
ma znaczenie tzn. kabel oryginalny a zamiennik, ba ja byłem przekonany że
każdy kabel w tym standardzie powinien pasować. Faktem jest że ten który ja
próbowałem wchodzi bardzo ciężko jednak wydaję mi się że włożyłem go
wystarczająco mocno i po przykręceniu wtyku wszystko powinno tam ładnie
stykać.
Dziękuję i pozdrawiam.