Porownanie kart graficznych - pomocy !!!

Autor: Darek F. <filonxxxl_at_poczta.fm>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 19:39:00 MET

Witam

Jakis czas temu jakis dobry czlowiek podeslal mi sznurka do stronki z
porownaniami osiagow kart graficznych w 3D Markach (tak, wiem, wiem, ale
zawsze cos...)...
Dalszy ciag to juz sie pewnie domyslacie - sznurek zaginal w niewyjasnionych
okolicznosciach...

Stronka byla w formie tabeli, gdzie po lewej wybieralo sie karte z listy
dostepnych i po prawej to samo, powyzej pokazywaly sie wyniki - moze ktos
kojarzy adresik?
Bylo to o tyle ciekawe, ze byly staaaaaarsze karty jak i najnowsze wiec
mozna bylo spojrzec jak sie ma np. 6600GT do 8800GT, itd.

Z gory wielkie dzieki za pomoc.
Pozdrawiam
Darek F., Bialystok