Drugi monitor - karta na PCI?

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 18:53:35 MET

Rzecz jest taka: miałem monitor CRT standardowy (Samsung 755DFX) podłączony
do grafiki Radeon 9550xt na AGP oczywiście.
Teraz nabyłem nowy monitor, panoramiczny LCD. Jest ładny, ale kolory chyba
nie dadzą się doprowadzić do stanu podobnego jak w moim starym CRT, choć
matryca niby s pva. Podłączenie starego monitora na VGA (LCD chodzi na DVI)
wywala go - podejrzewam, że nie obsługuje takiej rozdzielczości po prostu.

Pomysł mam taki, żeby nabyć jakąś kartę na PCI i w nią wpiąć monitor CRT,
który raz na jakiś czas przy obróbce zdjęć odpalę.
Czy takie rozwiązanie ma rację bytu? Chodzi mi głównie o to, czy oba
monitory będą wtedy dobrze pracować i czy jakiś tani matrox z 2MB pamięci
będzie prawidłowo pracować z Photoshopem w windows XP?

--
Kapsel
  http://kapselek.net