Re: nx7300 - problem z klawiaturą

Autor: Noodles <noodles_at_gazeta.pl>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 15:36:57 MET

Użytkownik <bjauy.1146@gmail.com> napisał w wiadomości
news:32004fad-06a5-4511-80db-b57ab0dcac8d@l22g2000hsc.googlegroups.com...
Witam,

Oddałem drania wczoraj do sklepu, ale kumplowi z firmy nie dawało to
spokoju i zadzwonił później na infolinię HP. Tam po kilku minutach
ustalania, że jednak Alt, Ctrl i Shift osobno działają, a razem już
nie, facet sobie nagle przypomniał, że "nowe HP-ki tak mają".

Mam nx 7300 od ok. 2 miesięcy i na szczęście mój drań tak nie miał
od tzw."nowości".

W związku z tym mam pytanie do użytkowników HP nx7300 - czy też macie
problem z trzema klawiszami ? Dodam, że np. w zeszłorocznym HP nx7400
wszystko działa jak trzeba, można odpalić menedżer zadań.

...ale dla pewności sprawdziłem przed chwilą i wszystko jesy OK.

pozdrawiam