nx7300 - problem z klawiaturą

Autor: <bjauy.1146_at_gmail.com>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 14:36:17 MET

Witam,

mam problem ze świeżo kupionym HP-kiem nx7300 DT5500 - niezależnie od
systemu operacyjnego (winXP, Ubuntu) klawiatura nie pozwala na
wciśnięcie trzech klawiszy naraz (np. nie działają duże polskie
literki, ctrl+alt+del, kombinacje klawiszy w Gimpie i innych
programach/grach).

Pod Ubuntu xbindkeys działało tak, że w momencie wciśnięcia np.
dowolnego Alt-a kolejny klawisz funkcyjny powodował pokazanie
komunikatu, jakoby wciśnięte były obydwa Alt-y (lewy i prawy),
podobnie było z Shift-em i Ctrl-em.

Oddałem drania wczoraj do sklepu, ale kumplowi z firmy nie dawało to
spokoju i zadzwonił później na infolinię HP. Tam po kilku minutach
ustalania, że jednak Alt, Ctrl i Shift osobno działają, a razem już
nie, facet sobie nagle przypomniał, że "nowe HP-ki tak mają". Wg niego
gracze dzwonią i pytają, dlaczego nie działają kombinacje więcej niż
dwóch klawiszy.

Nie znalazłem na google'ach podobnego przypadku.

W związku z tym mam pytanie do użytkowników HP nx7300 - czy też macie
problem z trzema klawiszami ? Dodam, że np. w zeszłorocznym HP nx7400
wszystko działa jak trzeba, można odpalić menedżer zadań.

Pozdrawiam
bjauy