Re: Gdzie kupic PC-ta?

Autor: ikov <taka__at__pospoli.ta>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 13:03:46 MET

> no nie przesadaj, windows daje rade pod tym względem tak samo.
>
> M.

Widziałem komputery osób, które używały ich _tylko_ do internetu i
pasjansa - kilka toolbarów w przeglądarce, dziwne ikonki na pasku
narzędzi, powolny system... A skąd? Nikt z nich oczywiście nie wiedział.
Ja nie mówię że windowsa nie da rady utrzymać w dobrym stanie przez cały
czas - ale jest to zdecydowanie trudniejsze szczególnie gdy użytkownik
nie ma jakiejś wiedzy o systemie. Pod linuksem też działa, a nic nam się
nie zainstaluje, nawet gdy klikniesz na baner w stylu
ScanYourComputerforFreeNow! i takie tam oszustwa.

--
Pozdrawiam wszystkich, no może z pewnymi wyjątkami...