Dyski SATA jakie korzyści?

Autor: adym <adym_at_nospamtenbit.pl>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 11:10:27 MET

Witam,
jako, ze do tej pory unikałem dysków SATA spedzilem dzis pol nocy przy
instalce dysku SATA na plycie z zintegrowanym kontrolerem (flashowanie
biosu, różne wersje driverow, różne ustawienia w biosie) kombinuowałem,
kombinowałem, aż w końcu wpadlem na pomysl, ze problemem moze byc zworka
(ufff).
Ok, dysk jakby mniejszy, lzejszy od ATA, zgrabne polaczenie. Czy pozatym
sa jakies korzysci z korzystania z tego interface-u? Rozumiem, ze w
przypadku co najmniej dwóch dysków SATA II mamy dużo lepszy transfer ale
pozatym ? Domyślam, że w Viscie nie trzeba podawać driverów z dyskietki (?)