Re: serwer dla niewielkiego intranetu

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 14:58:02 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 12 Nov 2007 16:44:26 +0100
is the real date, BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> has written something
quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Tzn jakie? ICH8R, raid5 na 3 dyskach, przy transferze rzędu 180-200MB/s
>obciążenie procesora 1-3% (raczej bardziej błąd pomiaru niż obciążenie).
>Za to czipset dość ciepły przy dużym obciążeniu dysków :)

Jakie masz dyski? Zastanawiam sie nad Raptorami, ale czy odczuje w
ogole roznice w wydajnosci przy niewielkim w sumie obciazeniu?
Moze faktycznie lepiej wziac 4szt. "zwyklych" 160giga i zrobic RAID
1+0, jak ktos z rozmowcow radzil...
Aha, czy jest jakas sygnalizacja ewentualnych problemow z ktoryms z
dyskow? Jak jest zrealizowana?

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.
     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR