Re: serwer dla niewielkiego intranetu

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 16:44:26 MET

Daniel Jaworski pisze:
> Zatem -- Panowie -- jaki, w końcu, ten RAID jest w ICH9R?
> Do tej pory sądziłem że to zwykły fakeraid... Mogę prosić o jakieś
> dokładniejsze informacje?
Tzn jakie? ICH8R, raid5 na 3 dyskach, przy transferze rzędu 180-200MB/s
obciążenie procesora 1-3% (raczej bardziej błąd pomiaru niż obciążenie).
Za to czipset dość ciepły przy dużym obciążeniu dysków :)

> Bardzo chciał bym sie mylić, bo przymierzam sie do zakupu płyty z ICH9
> na pokładzie. :-)
No to chcesz czipset ICH9 czy ICH9R ? Bo właśnie tym hardwarowym raidem
się one różnią poza literką