Re: podmiana dysku w laptopie...

Autor: .B:artek. <maila_at_nie.ma.i.nie.bylo.pl>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 10:45:59 MET

BearBag wyskroba³(a):
> Witam
> Z cyklu: jak to zrobic?
> Mam w laptopie maly dysk (20GB) i chce go podmienic na wiekszy.
> Jak to zrobic tak aby wszystkie dane z tego mniejszego przeniesc na
> ten nowy wraz z systemem operacyjnym itd ? Chce po prostu wyjac stary,
> podpi±c nowy i bez instalacji wszystkiego od nowa odpaliæ system...
> czy to jest wykonalne jesli sie na do dyspozycji tylko jednego laptopa
> i ewentuanie jeden komputer stacjonarny?

Po³±czyæ oba komputery kablem sieciowym, odpaliæ na laptopie jak±¶
bootowaln± p³ytkê z systemem okienkowym i 1001 narzêdziami, odpaliæ sieæ,
zgraæ obraz dysku w laptopie na komputer stacjonarny przez sieæ, podmieniæ
dyski, zgraæ obraz na nowy dysk. Tak w³a¶nie mam zamiar zrobiæ za kilka
tygodni ;)

--
.B:artek.