Re: podmiana dysku w laptopie...

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 11:26:49 MET

BearBag wrote:
> Witam
> Z cyklu: jak to zrobic?
> Mam w laptopie maly dysk (20GB) i chce go podmienic na wiekszy.
> Jak to zrobic tak aby wszystkie dane z tego mniejszego przeniesc na
> ten nowy wraz z systemem operacyjnym itd ? Chce po prostu wyjac stary,
> podpiąc nowy i bez instalacji wszystkiego od nowa odpalić system...
> czy to jest wykonalne jesli sie na do dyspozycji tylko jednego laptopa
> i ewentuanie jeden komputer stacjonarny?

Jest kilka możliwości.
1/ pożyczyć (a może masz) dysk na USB i zgrać jakimś programem
obraz dysku (np. Hirens BootCD, albo jakiś LiveCD z Linuskem i zrobić
"dd")

2/ bardzo prosta metoda, to kup sobie kieszeń na USB jakąś:
http://www.allegro.pl/item267096651_obudowa_usb_kieszen_na_dysk_2_5_cala_do_laptopa.html
(20zł), podłącz do innego komputera (ze starym dyskiem), zrób obraz
dysku (jakimś ghostem), potem wrzuć na nowy.

Zostanie Ci przenośny dysk 20GB, może być na backup (ja tak robie w
laptopio).

> Apropo wie ktos jaki najwiekszy dysk mozna podpiac pod Compaqa Evo
> N1015v ?

2,5'' ;-)
Napisz do HP, po paru dniach odpowiadają na takie zapytania
(czasem dość śmiesznie):

"Hello Dominik,

Thank you for contacting HP Total Care.

I gather from the mail that you require a ftp link for the softpaq which
enables the customers to program Quick Launch Buttons on the keyboard.

Dominik, I am sorry to inform you that the softpaq is currently not
updated in the ftp server due to some techinal difficulties. However,
the HP Team is working on it and it will be done at the earliest."

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,