Re: zasilacz a problemy z uruchomieniem komputera

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 10:34:04 MET

Dnia Tue, 13 Nov 2007 23:39:35 -0800, trednu napisał(a):

> Mam juz dosc Chieftec'a :
> ( Na moj rozum to ten zasilacz rowniez jest jakis trefny.

Kiedyś kiedy płyty K7S5A były jeszcze ekscytującą nowością usiłowałem dojść
do ładu ze swoją drogą zamiany zasiłki z Codegena 300 na Chieftec-a 350
(nowiutki!). Ku mojemu zdumieniu było zdecydowanie gorzej, komp nie chciał
wystartować 9 na 10 na razy a jak już wystartował to winda się cięła i
wieszała, dziwne, nie? Od tej pory jestem ostrożny w proponowaniu
komukolwiek Chiefteca.

--
Jacek