Re: Notebooki Maca a others

Autor: toak <toak_at_wp.pl>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 08:25:25 MET

>mac osx tiger i leopard da sie to w wielu przypadkach zainstalowac
>na zwyklych pc-tach,

możliwe, aczkolwiek na stronie apple piszą, że system wymaga "pc compatible
with Mac(...)"

> Odpowiem tak: jesli jeszcze "japka" nie masz, to Ci nie jest potszebne ;)

a w czym "japek" może być potrzebny, co nie oferuje platforma smarkowina?
pytam bo chciałem tak z
czystej ciekawosci poznac system na drugim kompem, a dokladniej to kupic go
dla mej lubej, ktora tylko
lata po www, maile pisze i filmy ogląda - jej pewnie by wystarczył, a ja z
chęcią bym się nim pobawił...