Re: Jak znaleźć laptopa z matowym ekranem?

Autor: Dysiek <niemam_at_com.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 22:28:27 MET

> hp6715b - matowy, ciosany (kwadratowy jak compaqi) - w wersji z dosem za
> cale 2500 brutto (torba gratis). znajomi pokupowali i zadowoleni. do tego
> xp oem - czyli za 2820 masz spoko sprzet bez lustra i z w miare normalnym
> systemem.

Kupilem taki tylko od razu z systemem (XP).

Plusy:
- wygoda pisania
- rozsadna konfiguracja (1,9 GHz, 1 GB RAM, Radeon X1250)
- duzo wyjsc i wejsc
- solidne wykonanie
- dlugo ciagnie na baterii (przy dosyc spokojnej pracy ~4 godziny)
- matowa matryca
- system ochrony dysku twardego przed mechanicznym uszkodzeniem

Minusy:
- zasilacz czesto pada w tych modelach
- mi wyskoczyl martwy pixel, ale to moze sie w sumie zdarzyc w kazdym kompie

Generalnie kupilbym przez net bo zawsze przez 10 dni mozna oddac jakby sie
cos dzialo (mi martwy pixel wyskoczyl 9 dnia uzytkowania)
Dluzsza recenzja i dyskusja:
http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=243071
Gdyby nie ten pixel to bylby w stu procentach usatysfakcjonowany.

P.S.
Ekran jest panoramiczny a nie kwadratowy.

Pozdrawiam
Dysiek