Re: Wypasiony komputer do grafiki - jaka płyta, procek i pamięć?

Autor: Tomek Burzała <burzala_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 20:44:01 MET

Dnia Tue, 13 Nov 2007 17:15:02 +0100, PSYLO napisał(a):

> Do niczego przecież tutaj
> nie zmuszamy, a jedynie podpowiadamy, sugerujemy.
Po tym co pisałeś wcześniej przemyślałem nieco sprawę i schodzę na ziemię -
spokojnie zadowoli mnie P5K Asusa.

Co do oszczędności to już znalazłem sposób na ich spożytkowanie - może
warto je wydać na LCD Samsunga 214T (bo do tej pory pracuję jeszcze na CRT
Eizo T966 i Lacie).

Chciałbym jeszcze jakąś opinię na temat pamięci OCZ, ewentualnie co innego
polecacie.