Re: Notebooki z błyszczącym ekranem. Opinie

Autor: tommy <madoleo_at_o2.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 14:44:53 MET

"Jacek" <maps@wp.pl> wrote in message
news:fhc6ko$1h4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mój stary kadłubek z matowym ekranem jest już mocno "zabytkowy" i
> zamierzam kupić coś nowszego.
> Prawie wszystkie nowe notebooki (w moim przedziale cenowym ;-) mają ekrany
> błyszczące. Pytam Kolegów, którzy na takowych pracują, czy da się z tym
> żyć, czy szukać matowego? Czy przy pracy z oknem za plecami albo na
> zewnątrz widać coś wogóle poza odbiciem?
> Jacek

Jezeli zamierzasz glownie pracowac na komputerze na swiezym powietrzu to
bierz matowy.
Jesli glownie w domu i okazyjnie zabierzesz laptopa na spacer bierz szklana.
Obraz jest wyrazniejszy, kolory duzo lepsze. W domu mi sie nic mi sie nie
odbija na ekranie, pewnie tez wszystko zalezy od tego jak dobra matryca jest
wstawiona w "szklo"