Drukarka 5550 - problem

Autor: ObiOba <obioba_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 14:42:35 MET

Witam.

1. Win XP Prof. Zainstalowałem drukarkę HP 5550 - wszystko działa, drukarka
ładnie drukuje, jest OK. Jakiś czas później przyszedł do mnie kolega z
drukarką Canon Pixma i zainstalowałem drugą drukarkę Canon Pixma - Canon
również ładnie drukuje. Kolega poszedł a ja zostałem z problemem. Otóż od
tej pory drukarka HP przestała drukować. Każdy wydruk na HP kończy się
wysunięciem pustej strony. Odinstalowałem sterowniki Canona,
przeinstalowałem drukarkę HP, ale to nic nie pomogło.

Drukarka HP ma swoje dodatkowe oprogramowanie w skład którego wchodzi
"Asystent drukarki" i aktualnie tylko ten program potrafi wydrukować
"stronę testową", więc wiem, że drukarka działa i że jest prawidłowo i
"skutecznie" podłączona do komputera. Wszelkie inne wydruki kończą się
wysunięciem pustej strony bez żadnej informacji o błędzie. Nie mam pojęcia
co z tym zrobić, nawet nie wiem jakie hasło wpisać w Google aby znaleźć
jakieś rozwiązanie tego problemu. Oczywiście coś tam wpisywałem w Google,
ale dostawałem tylko porady rodem z żółtych książek dla opornych.

Jak rozwiązać ten problem? Co się popsuło? Czego szukać na sieci?