Re: nForce vs Intel, czy warto wchodzić w SLI?

Autor: jasiu85 <jasiu85_at_gmail.com>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 00:15:03 MET

On 9 Lis, 17:18, "mather" <mather_...@blikle.npspam.pl> wrote:
> Przygladam sie płytom głownym. Chcialem zmienic platforme na cos bardziej
> rozwojowego i postawiłem na Asusa, ale widze ze bardzo mocno promowany jest
> chipset P35 Intela. Niestety nie obsluguje on technologii SLI a byloby
> fajnie moc za pol roku dolozyc druga karte 8600GT zamiast kupowac nowej.
>
> Pomijajac juz sam brak SLI to lepszym chipsetem jest iP35 czy Nforce 650i
> lub 680i (czym roznia sie te chipsety?).
>
> Chcialem miec wydajna platforme do rozbudowy na kilka lat, tzn. obsluga
> DDR3, gniazdo pod C2D Quad, Raid,
> [...]

Badz ostrozny z plytami Asusa na chipsecie Intel P35. Nie to, ze
odradzam, to fajne plyty sa, ale ogromna ilosc ludzi przezywa z nimi
rozne dziwne przygody. Ja np. mialem taki problem z moim Asusem P5K,
ze jak zmienialem ustawienia w BIOSie albo resetowalem kompa, to w
ogole nie chcial mi sie POSTowac. Trzeba bylo odlaczyc kabel od pradu
i wlozyc jeszcze raz, zeby chcial sie uruchomic. Na szczescie udalo mi
sie rozwiazac ten problem. Poza tym plytka dziala bardzo stabilnie,
nadaje sie do OC itd. Chodzi o to, ze czasami te Asusy troche nie chca
sie dogadac z reszta czesci i trzeba sie nakombinowac, zeby wszystko
chodzilo ladnie.

Pozdruffka,

Michal