nForce vs Intel, czy warto wchodzić w SLI?

Autor: mather <mather_pos_at_blikle.npspam.pl>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 18:18:47 MET

Przygladam sie płytom głownym. Chcialem zmienic platforme na cos bardziej
rozwojowego i postawiłem na Asusa, ale widze ze bardzo mocno promowany jest
chipset P35 Intela. Niestety nie obsluguje on technologii SLI a byloby
fajnie moc za pol roku dolozyc druga karte 8600GT zamiast kupowac nowej.

Pomijajac juz sam brak SLI to lepszym chipsetem jest iP35 czy Nforce 650i
lub 680i (czym roznia sie te chipsety?).

Chcialem miec wydajna platforme do rozbudowy na kilka lat, tzn. obsluga
DDR3, gniazdo pod C2D Quad, Raid,
2x PCI-E x16. W co warto teraz wejsc, interesuje mnie plytka w okolicach
400-450zl