Re: Jak uruchomić SLI na płycie "DFI Infinity NF Ultra II-M2"

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Sun 11 Nov 2007 - 22:53:25 MET

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:fh7shc$bil$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Zacznijmy od tego, że 2x6600GT to z reguły nie 200 zł tylko 240-250 zł.
> Za tyle, a nawet mniej, bez najmniejszego problemu kupisz 7600GT:
> http://allegro.pl/item248588222.html
> http://allegro.pl/item246888154.html
> http://allegro.pl/item267106976.html
> http://allegro.pl/item265013249.html
> http://allegro.pl/item264230215.html
> http://allegro.pl/item265636084.html
> itd.
>
> Owszem, trafiają się okazje na 200 zł, ale i na 7600GT znajdziesz podobne,
> takie również łatwo odnaleźć w archiwum Allegro. Pamiętaj, że mówimy tutaj
> [...]

7600gt jest troche wydajniejsza, a nie znacznie wydajniejsza. Powiedzmy
10-15%, na kolana nie rzuca. Oczywiście jeśli gra nie obsługuje SLi to
przewaga rośnie, ale takie gry to margines. Oczywiście starsze gry nie
obsługują, ale one pójda nawet na integracie więc można je pominąć.
Myśle że EOT. Widze że jesteś zdeklarowanym przeciwnikiem SLi więc trudno
będzie Cie przekonać. Ja wole mieć dodatkową możliwość rozbudowy niż jej nie
mieć ;)
Miłego wieczoru
Jacek