Re: Jak uruchomić SLI na płycie "DFI Infinity NF Ultra II-M2"

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 11 Nov 2007 - 22:29:23 MET

Santana pisze:
> Obydwie dużo droższe niż 200, a miało być taniej. Wydajność 6800 ultra
> jest nieznacznie wyższa, 7600gt troche znaczniej ale bez sensacji.

Zacznijmy od tego, że 2x6600GT to z reguły nie 200 zł tylko 240-250 zł.
Za tyle, a nawet mniej, bez najmniejszego problemu kupisz 7600GT:
http://allegro.pl/item248588222.html
http://allegro.pl/item246888154.html
http://allegro.pl/item267106976.html
http://allegro.pl/item265013249.html
http://allegro.pl/item264230215.html
http://allegro.pl/item265636084.html
itd.

Owszem, trafiają się okazje na 200 zł, ale i na 7600GT znajdziesz
podobne, takie również łatwo odnaleźć w archiwum Allegro. Pamiętaj, że
mówimy tutaj cały czas o praktycznie tych samych cenach i znacznie
wyższej wydajności 7600GT. Nie warto? Nie mam racji? Nie wspomnę tu już
nawet o porównaniu w tytułach nie obsługujących SLI, jak na przykład
Medal of Honor: Airborne.

> Brnij dalej :)

Pytanie tylko kto tu brnie ;)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl
E-mail podany w nagłówku nie jest sprawdzany na bieżąco.