Re: magnetowid cyfrowy

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 11 Nov 2007 - 17:46:55 MET

humanista (mruczus) wrote:
> Chcę skopiować dyskietkę dvd z plikami komputerowymi ale nie opłaca
> mi się kupować nagrywarki do zamontowania w środku komputera bo po co
> mi druga?

Bo magnetowid cyfrowy z nagrywarką DVD to nie to samo, co nagrywarka w
komputerze PC?

> Wystarczy mi nagrywarka używana jako magnetowid cyfrowy

Do przegrania płyty z danymi nie wystarczy. Chyba, że masz wejście, np.
USB. Ale to już Ty powinieneś wiedzieć. Tak czy inaczej większość tego
rodzaju urządzeń nie pozwala na nagrywanie danych innych niż multimedia, w
szczególności z nośników zewnętrznych.

Nie możesz tego przegrać u znajomego albo w kawiarence internetowej?

k,