Re: magnetowid cyfrowy

Autor: humanista \(mruczus\) <m.j_at_gmail.com>
Data: Sun 11 Nov 2007 - 17:42:07 MET

Chcę skopiować dyskietkę dvd z plikami komputerowymi ale nie opłaca mi się
kupować nagrywarki do zamontowania w środku komputera bo po co mi druga?
Wystarczy mi nagrywarka używana jako magnetowid cyfrowy (nazwa nagrywarka
jest błędna bo urządzenie to ma wszystkie funkcje magnetowidu a ponieważ
zapisuje na nośniku cyfrowym więc jest magnetowidem cyfrowym). Jak ktoś ma
nagrywarkę w komputerze to też zresztą musi naprzód nagrać do pliku obrazu i
po zmianie dyskietki nagrywa z pliku. Zapytam jeszcze gdzie indziej czy
nagrywarki umieszczane poza komputerem maja wejście cyfrowe z komputera żeby
z niego ściągnąć plik iso do nagrania.