Re: jaki dysk ?

Autor: Marcin G <marci[USUŃTO>
Data: Sun 11 Nov 2007 - 10:27:50 MET

Użytkownik "newsy z onetu" <newsyzonetu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fh4d96$gt4$2@news.onet.pl...

> zresztą swego czasu zachwalane WD.. też 2 na 4 poszły do serwisu..
> jakoś ja mam takie szczęście, że wszystko, na co jest "moda" w danym
> okresie mi pada, a seagate niezależnie od panujących opinii po prostu
> działa

Przez moje ręce w ostatnich 5 latach przewinęło się 8 dysków. 3 Seagaty, 1
IBM i 4 WD. Jak dotąd najbardziej sobie chwalę WD pod względem przede
wszystkim hałasu. Wydajności nie chcę porównywać bo dyski były z różnych
epok. Tak czy siak padł mi tylko IBM no i teraz na Barracudzie z przed 5 lat
pojawiły się bad sectory. W najbliższych tygodniach będę kupował 2 dyski -
prawdopodobnie WD.

pozdro
Marcin