Re: jaki dysk ?

Autor: WM <webmaster_at_kluczwoda.pl>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 16:20:54 MET

Użytkownik "ZAQ" <dfsd@sf.pl> napisał w wiadomoœci
news:fh47oi$q6f$1@achot.icm.edu.pl...

> co polecacie, samsunga zaczynam sie bac...
> moge wydac 320zł max.
> widze tanie 400GB od samsunga, ale boje sie,
> za to widze same negatywy na temat nowych
> seagate'ów.

Mialem Seagate'y poczynajac od modelu 200MB, poprzez 800MB, 1,2 GB i teraz
120GB. Zero problemow. Nawet ten pierwszy nie ma badow i sluzy jako "pamiec
przenosna". Nie wyobrazam sobie wsadzenia do komputera czegokolwiek innego.

10 lat temu Caviar (WD) byl synonimem najwiekszego szajsu, jaki sobie mozna
zafundowac. Nie wiem na ile teraz ich opinia nie jest zawyzona. Chetnie
dowiedzialbym sie, co obecnie maja do zaoferowania, szczegolnie, ze ceny ich
niskie.