Re: notebook a podłączenie monitora 1680x1050

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 11 Nov 2007 - 05:25:44 MET

Proces Justine <julenczyk@gmail.com> zwrócił błąd:

> 1/ Mam notebooka - Toshiba Satellite A200-1FJ - opis tutaj:
> http://www.karen.com.pl/go/_info/?user_id=4809&sess_id=ef5ddef787333e8975d51bb0eba1c44b
>
> 2/ Kupiłam monitor Gateway 1680x1050
>
> 3/ podłączyłam się za pierwszym razem - wszytko ładnie zadziałało,
> następnie po jakimś czasnie nieużywania monitora, ponownie się
> podłączyłam, i za chiny ludowe nie moge uzyskać danej rozdzielczości
> monitora tj. 1680x1050 :(
>
> Jak się już podłączę i jestem na monitorze zewnętrznym, wchodzę w
> ustawienia ekranu, a tam tylko do wyboru jest 1200x1600 (co
> oczywiścier zniekształca mi obraz...)

> [...]

Nie mam tego notka, mam ten monitor (albo podobny), wiem że stery
zapamiętują ustawienia, monitor też. Raczej nie mogłaś mieć takiego
obrazu jak na notku, bo on jest co prawda widescreen, ale ma mniejszą
rozdzielczość. Jesteś pewna że nie była to rozdzielczość jak na notku,
ale rozciągnięta przez monitor na cały ekran (tryb ZOOM)? Prawdopodobnie
pokiełbasiło się coś w ustawieniach na komputerze, niektórzy producenci
modyfikują stery do X3100 (grafika) tak, żeby ograniczyć maksymalną
rozdzielczość, może nastąpił update sterów i wtedy się pomieszało, teraz
monitora nie rozpoznaje? Można spróbować jeszcze raz updatować
sterowniki do karty graficznej, albo nawet ściągnąć najnowsze ze strony
Toshiby. A na monitorze dla pewności ustawić tryb 1:1, żeby ładnie było
widać prawdziwą rozdziałkę.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8