notebook a podłączenie monitora 1680x1050

Autor: Justine <julenczyk_at_gmail.com>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 14:48:36 MET

Witam serdecznie,

Mam nadzieję, że dobrze trafiłam, jeśli chodzi o rozwiązanie
następującego problemu:

1/ Mam notebooka - Toshiba Satellite A200-1FJ - opis tutaj:
http://www.karen.com.pl/go/_info/?user_id=4809&sess_id=ef5ddef787333e8975d51bb0eba1c44b

2/ Kupiłam monitor Gateway 1680x1050

3/ podłączyłam się za pierwszym razem - wszytko ładnie zadziałało,
następnie po jakimś czasnie nieużywania monitora, ponownie się
podłączyłam, i za chiny ludowe nie moge uzyskać danej rozdzielczości
monitora tj. 1680x1050 :(

Jak się już podłączę i jestem na monitorze zewnętrznym, wchodzę w
ustawienia ekranu, a tam tylko do wyboru jest 1200x1600 (co
oczywiścier zniekształca mi obraz...)

Co robię nie tak, może trzeba coś uaktualnić...

Najgorsze jest to, że wiem, co widziałam za pierwszym razem - idealny
obraz, dokladnie taki, jak na monitorze notebooka...

Poradźcie

Z góry dzięki

JUSTYNA