Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 18:13:09 MET
Message-ID: <fh4ojj$5co$1@opal.futuro.pl>

> Ale on ma racje. Prawo nie zmusza do udzielania gwarancji.
> Gwarancja jest całkowicie dobrowolna i zależy tylko od woli
> sprzedawcy/producenta.
>

ale ja nie napisalem o tym ze niema racji:)
nie dlatego zakonczylem z nim dyskusje, poprostu sposob prowadzenia dyskusji
mi nie odpowiadal.

obrzucanie innych blotem i zanizanie poziomu dyskusji jakos mnie nie
mobilizuje do dalszej wymiany postow:)
zamiast normalnie pisac to sie jakies wycieczki osobiste zaczynaly, bez
sensu. szkoda klawiatury na takich osobnikow:)

a co do gwarancji dla Lenovo doczytales?:)
moze by trzeba uswiadomic uzyszkodnikow i kogos w serwisie Lenovo ze jest w
bledzie bo naprawde szkoda placic za naprawe jesli sie ona nalezy w ramach
gwarancji.

-- 
pzdr
piotrek
Received on Sat Nov 10 18:10:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 10 Nov 2007 - 18:51:09 MET