> Ale on ma racje. Prawo nie zmusza do udzielania gwarancji.
> Gwarancja jest całkowicie dobrowolna i zależy tylko od woli
> sprzedawcy/producenta.
>
ale ja nie napisalem o tym ze niema racji:)
nie dlatego zakonczylem z nim dyskusje, poprostu sposob prowadzenia dyskusji
mi nie odpowiadal.
obrzucanie innych blotem i zanizanie poziomu dyskusji jakos mnie nie
mobilizuje do dalszej wymiany postow:)
zamiast normalnie pisac to sie jakies wycieczki osobiste zaczynaly, bez
sensu. szkoda klawiatury na takich osobnikow:)
a co do gwarancji dla Lenovo doczytales?:)
moze by trzeba uswiadomic uzyszkodnikow i kogos w serwisie Lenovo ze jest w
bledzie bo naprawde szkoda placic za naprawe jesli sie ona nalezy w ramach
gwarancji.
-- pzdr piotrekReceived on Sat Nov 10 18:10:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 10 Nov 2007 - 18:51:09 MET