Re: jaki obecnie najszybszy jednordzeniowiec

Autor: rom3k <rom3k2_at_wp.pl>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 17:38:03 MET

To jeszcze takie pytanie o procesory, teraz mam Athlon2000XP+ i temp okolo
60'C
jak ostro pracuje i jest goraco na dworzu to dochodzi nawet do 75'C i wtedy
plyta
resetuje komputer.
W danych procesorow C2D mialy temp pracy 60 czy 65'c na Tom's Hardware w
rankingu procesorow byla taka tabela, co sie dzieje jak sie procesor 1,6
podkreci na 3ghz? jaka on ma wtedy temperature, oczywiscie na Boxowym
chlodzeniu, bo wszedzie tak ludzie pisza ze podkrecili na BOXowym i im
dziala.

> Może nie każdy, ale dużą większość, na odpowiedniej płycie, z
> odpowiednim zasilaczem. Smutno się robi jak widzi się próby kręcenia
> E2140 na 3GHz na płycie z czipsetem 945, z zasilaczem codegen z odzysku...

Ok, czyli rozumiem ze lepiej oszczedzic na procesorze a kupic lepsza plyte i
zasilacz,
Czy ta Asusa p5k i Gigabyte GA-p35 to dobry opcja do krecenia?

> Gdzieśty to wyczytał że nie obsługuje?
> http://www.gigabyte.pl/products/mb/cpulist/ga-p35-ds3_20.html -
> producent twierdzi inaczej.

Tak moj blad, sprawdzalem w na jakims sklepie online i byly tam jakis inny
model
tej plyty nic o quad'zie nie pisali, ale skoro obsluguje to bardzo dobrze,
jak maja
sie te plyty do siebie, ogolnie ktora z nich sie bardziej poleca?

pozdrawiam