Re: Karta dźwiękowa 5.1

Autor: nemo <nbySPAAMM_at_o2.kropka.pl>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 17:21:48 MET

> 1) Nigdy dźwięk nie jest puszczony na głośnik centralny (po prostu nigdy
> on nie gra),
stary jak swiat problem, musisz miec dzwiek zakodowany do 5.1, pusc sobie
filmik z dvd gdzie bedziesz mial dzwiek kodowany wlasnie pod 5.1. Od roku
niemiaszki pracuja nad (chyba nawet jeszcze platna) wersja mp3 kodowanej w
5.1 ale to jeszcze przyszlosc

> 2) W przypadku słuchania dźwięku ze stron internetowych (np filmy na
> youtube) "grają" tylko 2 przednie głośniki, pozostałe (w tym sub) są jakby
> odłączone. Taki sam efekt ma miejsce w przypadku włączenia programu
> korzystającego z mikrofonu (przez co rozmowy przez Skype są tylko na 2
> głośniki, oraz nawet podczas oglądania telewizji z karty TV, dźwięk idzie
> tylko na te 2 przednie głośniki).
co do yotube to mozliwe ze tam dzwiek jest tylko w stereo a nie soround i
daltego tylko 2 graja; sprawdz w ustawieniach sterownika czy amsz na pewno
ustawione 5.1 acha PanelSteowania->dzwieki i urzadzenia audio kliknij
Zaawansowane w sekcji ustawienia glosnikow i sprawdz czy masz 5.1

co do skype i wejscia liniowego to tak zapytam: ile masz "gniazd" na
minijacka na muzyce, jak 3 to i tak sie ciesz ze dziala :) u mnie albo 5.1
albo line-in ;(

pozdrawiam
radek