Karta dźwiękowa 5.1

Autor: marjan <klero.tk_at_gmailbez.tegocom>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 15:38:11 MET

Witam.

Mam pytanie dotyczące ustawień karty dźwiękowej C-Media 5.1.
Otóż mam zestaw grający podłączony właśnie do tej karty w systemie 5.1,
i denerwują mnie 2 sprawy:
1) Nigdy dźwięk nie jest puszczony na głośnik centralny (po prostu nigdy
on nie gra),
2) W przypadku słuchania dźwięku ze stron internetowych (np filmy na
youtube) "grają" tylko 2 przednie głośniki, pozostałe (w tym sub) są
jakby odłączone. Taki sam efekt ma miejsce w przypadku włączenia
programu korzystającego z mikrofonu (przez co rozmowy przez Skype są
tylko na 2 głośniki, oraz nawet podczas oglądania telewizji z karty TV,
dźwięk idzie tylko na te 2 przednie głośniki).

Czy jest jakaś możliwość aby coś pozmieniać, i "ożywić" te głośniki?

Z góry dziękuję za wszelką pomoc i sugestie..

pozdrawiam serdecznie,
marjan