Re: Microsoft Intellimouse Explorer 4.0 problem ze stykiem

Autor: G.D. <grzegorzduda2_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 09:39:06 MET

Dnia Sat, 10 Nov 2007 05:11:33 +0100, Norbert napisał(a):

> Witam.
> Mam myszke jak w tytule , od jakiegos czasu lewy przycisk raz działa a
> za chwile załapuje dopiero po drugim lub trzecim wciśnięciu co jest
> bardzo irytujące. Podobno to wada tych myszek ujawniająca się po około
> roku użytkowania. Myszka ta bardzo mi pasuje i nie potrzebuje ( czytaj
> nie mam kasy ) wymieniać jej na inną. Słyszałem , że można poprostu
> wymienić mikrostyk i będzie działała jak nowa. Ale... czy sam w domowych
> warunkach sobie z tym poradzę? Czy zwykłą lutownicą da się to zorbić?
> [...]

Ja wymieniałem w myszce Logitech Mouseman wheel. Te mikrostyki są
znormalizowane i na pewno dobierzesz odpowiedni w sklepie z
elektroniką. Koszt ~2pln. Wymiana to 5 minut z lutownicą (dla
niewprawnego - przydałby się odsysacz cyny). Ale jest też możliwość
że Microsoft zastosował jakiś swój opatentowany wynalazek i wtedy
może być problem. To rozstrzygniesz po rozkręceniu myszki. Powodzenia.

--
Pozdrawiam