Microsoft Intellimouse Explorer 4.0 problem ze stykiem

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.USUNTO.com>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 05:11:33 MET

Witam.
Mam myszke jak w tytule , od jakiegos czasu lewy przycisk raz działa a
za chwile załapuje dopiero po drugim lub trzecim wciśnięciu co jest
bardzo irytujące. Podobno to wada tych myszek ujawniająca się po około
roku użytkowania. Myszka ta bardzo mi pasuje i nie potrzebuje ( czytaj
nie mam kasy ) wymieniać jej na inną. Słyszałem , że można poprostu
wymienić mikrostyk i będzie działała jak nowa. Ale... czy sam w domowych
warunkach sobie z tym poradzę? Czy zwykłą lutownicą da się to zorbić?
Ile taki mikrostyk może kosztować i gdzie go się kupuje?
Pozdrawiam.