Re: Czyzby padla mi karta? Radeon 9800 po zamontowaniu chlodzenia

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 16:23:48 MET

Gupik pisze:
> mam takie pytanie, czy takie uszkodzenia obejmuje gwarancja ??

Zależy od tego kto przyjmie kartę, nie raz zdarzało się mi, czy znajomym
oddać kartę czy wogóle inne urządzenie, które niekoniecznie uszkodziło
się "nie samo z siebie" i chyba jeszcze nigdy nie stwierdzono, że
uszkodziłem sprzęt - to chyba jakaś polityka wymiany sprzętu czy jak :)

Zresztą dzisiejszy sprzęt w wszystkich branżach przemysłu jest robiony
po kosztach - mowa o tanich urządzeniach, nie high endowych które sporo
więcej kosztują.