Re: Czyzby padla mi karta? Radeon 9800 po zamontowaniu chlodzenia

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 10:57:13 MET

Użytkownik "Szarlih" <szarlihy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fh19k6$5ao$1@inews.gazeta.pl...
> Robbo jest autorem poniższej wiadomości:

> http://www.google.com/search?rls=pl&q=zab%C3%B3jca+radeon%C3%B3w%2Bsilencer

Eno, spokojnie, dopiero co podpialem karte, nawet nie popracowala 2 minut,
wiec ten temat "zabojca radeonow" to chyba nie w pore. Ludzie zglaszaja
problemy przy mocnym OC i dopiero po jakims czasie im padaja karty. Poza tym
silencer chlodzi GPU, a GPU zdaje sie u mnie pracuje, tylko ma problem z
RAMem, zgodnie z obrazkami jakie zalaczylem
Na allegro widze sprzedawane sa uszkodzone karty, ktore wyswietlaja pasy,
ludzie to licytuja. Czy to znaczy ze jest jakis latwy lub tani sposob na
naprawe takich objawow?

--
rb