Re: stary pecet - problem z diagnoza

Autor: blackyblack <php3_at_wirtualnapolska.pl>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 10:58:20 MET

> super, kurzu nie ma, a problem pozostal - jakies inne pomysly ???

a też tak ostatnio mam tez z PIII ale na slot1 no i zmienialem karty
grafiki, głośniczek tez milczy, jak na razie myslę ze płyta padla, ale jak
bede mial czas to sprawdze z innym prockiem, mam gdzies w szafie celka na
slot1 - jednak raczej jestem zdania że płyta padła mimo że włacza zasilacz i
wiatraczki pracują, miałem juz tak kiedyś na innej płycie (szkoda było bo to
było na intelu BX heh a ta płytka swietnie chodziła)