Re: Jaki laptop

Autor: Piter <jazz_20_at_wp.pl>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 10:48:14 MET

news:fgujn5$hjt$2@polsl.pl...

> Za mniej będzie tylko gorzej, IMHO.

> 1) Co masz do zarzucenia pomocy technicznej?

Tylko to ze nie mieli zadnego pojecia o czym mowie oraz mieli klienta gdzies
:(
Od samego poczatku laptop ma wade a wlasciwie cala seria ale nikt nie chcial
o tym rozmawiac.

> 2) W zakresie cenowym do ~5 000 zł we wszystkich modelach
> wszystkich marek z którymi miałem do czynienia plastiki
> obudowy nie były rewelacyjne. Najlepiej tutaj wypadała
> znajdująca się już na górnym skraju tego zakresu Toshiba
> Tecra, ale z kolei miała strasznie duży pobór mocy i
> krótko pracowała na baterii.
>
> Niestety, jak się chce super jakości wykonania, to nie
> 3 000 zł, nie 4 500 zł, ale raczej dopiero 10 000 zł.

Ale jak patrze na np. HP z seri nx7300 czy nx7400, asus F3E, F3F wszystkie
za okolo 3-3.5 tys. to one wszystkie sa lepiej wykonane i nic w nich nie
skrzypi jak trzymam nadgarstki na obudowie obok padu.

--
GG# 906954