Re: pytań kilka pytań dotyczących laptopa

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 09:44:49 MET

> - wybrałem 6-cio ogniwową baterię czy warto dorzucić $80 na 9-cio ogniwową
> znacznie wystającą z obudowy że tak powiem

albo kupic 6 ogniwowa i w razie potrzeby dokupic baterie dokladana zamiast
DVD:)
bedzie potrzebna to sobie ja wsadzisz

> - no i na koniec najistotniejsza kwestia jak jest z gwarancją w Polsce
> laptopa kupionego w USA, pod adresem http://tinyurl.com/2svydm można niby
> sprawdzić zasięg gwarancji ale nie pasuje mi to za bardzo bo np. modele
> dostępne w Polsce np. 7664 wg tej strony Lenovo w ogóle nie mają gwarancji
> w Polsce

chyba niestety nalezy szukac notebooka ktory jest dosyepny w polsce, jesli
taki kupisz w stanach nie powinno byc problemu z gwarancja. ale jak bedziesz
mial model ktory niewystepuje w polsce to moga ci go nie przyjac do naprawy
gwarancyjnej

--
pzdr
piotrek